Followers

Friday, September 14, 2012

Dunia Baru.

assalamualaikum..
mak ai da lme beno idok mengupdate blog kome..
bkan nye ape...xde idea katenye...
now, dengan semangat baru...aku memulakan entri ini..
alhamdulillah...setelah berhempas pulas aku telah selamat menghabis kan pelajaran ku di peringkat diploma
dalam bidang pengurusan bank...berkat sokongan keluarga,sahabat seperjuangan dan sume y terlibat secara xlngsung akhirnye 3thun pengajian ku berakhir juga..syukur y teramat sangat..segala perancangan yang Maha Esa dapat ku lalui dengan berjaya..ALHAMDULILLAH...
kini aku menyambung pelajaran ku di peringkat ijazah...syukur alhamdulillah...segala pujian bagiNya... 
aku kini tercampak di sebuah negeri y sgt indah dengan permandangan pantai nye..sungguh tenang hati ini..rindu jgak negeri sendiri...mane xnye..tempat jatuh lg di kenang, ini kan tempat bermain....tp itu sume xjd masalah utk aku meneruskan impian dan cita2 aku..bak kate pepatah..dimana bumi di pijak, di situ langit di junjung...=) 
INSYAALLAH...dengan semangat y baru, tempat y baru...akan ku mula kan langkah ku.. semoga ape y di impi menjadi realiti..sekian ..wassalam...

No comments:

Post a Comment